Umorni ste od stalnih neželjenih poziva koji prekidaju vaš svakodnevni ritam? Registar “Ne zovi” pruža jednostavno i učinkovito rješenje za zaštitu vaše privatnosti od neželjenih marketinških i promotivnih poziva. U ovom članku detaljno objašnjavamo kako se prijaviti u registar, koje benefite donosi te kako jednom zauvijek zaustaviti dosadne pozive poput onih od “Marine Radić”.
Što je registar “Ne zovi”?
Registar “Ne zovi” službeni je popis telefonskih brojeva potrošača koji ne žele primati marketinške pozive. Ovaj registar vodi HAKOM (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) s ciljem zaštite potrošača od neželjenih telefonskih poziva i zlouporabe osobnih podataka.
Zašto se prijaviti?
- Zaštita privatnosti: Čuvate svoje osobne podatke i sprječavate neželjene kontakte.
- Manje prekida: Smanjujete broj neželjenih poziva koji ometaju vaš svakodnevni život.
- Pravna zaštita: Tvrtke su zakonski obvezne poštovati vaš izbor, a nepridržavanje može rezultirati novčanim kaznama.
Kako se prijaviti u registar “Ne zovi”?
Za fiksne telefonske brojeve
- Posjetite HAKOM-ovu web stranicu: Otvorite službenu stranicu HAKOM-a i pronađite odjeljak za registar “Ne zovi”.
- Preuzmite obrazac za prijavu: Obrazac možete preuzeti direktno s ove poveznice.
- Ispunite obrazac: Unesite svoje osobne podatke i fiksni telefonski broj koji želite zaštititi.
- Pošaljite obrazac: Obrazac možete poslati putem e-pošte na ne-zovi@hakom.hr ili poštom na adresu HAKOM-a.
- Potvrda upisa: Nakon obrade vašeg zahtjeva, primit ćete potvrdu da je vaš broj uspješno upisan u registar.
Za mobilne telefonske brojeve
- Kontaktirajte svog teleoperatera: Nazovite službu za korisnike vašeg mobilnog operatera (A1, Hrvatski Telekom, Telemach).
- Zatražite upis u registar: Zamolite operatera da vaš broj upiše u registar “Ne zovi”.
- Potvrda: Operater će vam potvrditi upis i obavijestiti vas o daljnjim koracima, ako su potrebni.
Što očekivati nakon prijave?
Nakon što je vaš broj upisan u registar “Ne zovi”, tvrtke više ne smiju upućivati neželjene marketinške pozive na vaš broj. Ako i dalje primate takve pozive, imate pravo podnijeti pritužbu HAKOM-u putem online obrasca za pritužbe.
Iskustva korisnika
Mnogi su korisnici izrazili zadovoljstvo nakon upisa u registar:
- Željka: “Napokon mogu uživati u miru bez konstantnih poziva. Život bez ‘Marine Radić’ je zaista ljepši!”
- Mirna: “Prijavila sam se i broj neželjenih poziva se drastično smanjio. Preporučujem svima koji su umorni od spam poziva.”
- Josipa: “Već 10 godina sam u registru ‘Ne zovi’ i potpuno sam zaboravila na dosadne marketinške pozive.”
Savjeti za dodatnu zaštitu
- Blokiranje brojeva: Većina modernih telefona omogućuje blokiranje određenih brojeva. Iskoristite tu opciju za dodatnu zaštitu.
- Povlačenje privola: Ako ste ranije dali privolu nekoj tvrtki za kontaktiranje, povucite je službenim putem.
- Provjera imenika: Zatražite od svog operatera da vaš broj ne bude naveden u javnim imenicima.
Često postavljana pitanja
Što ako me tvrtke i dalje zovu?
Ako ste upisani u registar “Ne zovi”, a i dalje primate neželjene pozive, možete podnijeti pritužbu HAKOM-u putem online obrasca.
Moram li obnoviti prijavu?
Ne, upis u registar vrijedi sve dok ga sami ne odlučite opozvati.
Vrijedi li registar za SMS poruke?
Registar “Ne zovi” odnosi se isključivo na glasovne pozive. Za neželjene SMS poruke, kontaktirajte svog operatera i zatražite blokiranje takvih poruka.
Zaključak
Registar “Ne zovi” predstavlja učinkovito rješenje za zaštitu od neželjenih marketinških poziva. Jednostavnim upisom u registar možete značajno poboljšati kvalitetu svog života i uživati u miru bez nepotrebnih prekida.
Ne čekajte više! Prijavite se već danas i iskusite prednosti života bez neželjenih poziva.
Podijelite svoja iskustva
Jeste li se već prijavili u registar “Ne zovi”? Podijelite svoja iskustva u komentarima i pomozite drugima da se odluče na ovaj korak!
Za više informacija, posjetite HAKOM-ovu službenu stranicu ili kontaktirajte svog teleoperatera.